خدمات سایت صرفا جهت تست می باشد، جهت خرید اسکریپت به راست چین مراجعه نمایید.

آشنایی با لیفت مژه
زمان تقریبی مطالعه: 7 دقیقه

آشنایی با لیفت مژه

لیفت مژه یک روش کاملاً طبیعی و نیمه دائمی است که بدون استفاده از مواد شیمیایی مژه‌هایی پرپشت به شما می‌دهد. لیفت مژه با مواد طبیعی باعث می‌شود که ریشه مژه‌ها تقویت‌شده و ظاهری بلند به آن‌ها می‌بخشد. با لیفت مژه، دیگر مجبور نیستید برای بلند و پر نشان دادن مژه‌های خود از ریمل استفاده کنید. ما اینجا هستیم که به شما اطلاعات مفیدی راجع مزایای لیفت مژه، عوارض لیفت مژه، لیفت مژه بهتره یا اکستنشن، نکات لیفت مژه و خیلی اطلاعت سودمند دیگر به شما بدهیم پس با ما همراه باشید.  

مزایای لیفت مژه

لیفت مژه یک روش درمانی نیمه دائمی است که در عرض چند دقیقه مژه‌های طبیعی شما را فر می‌کند. این روش یک جایگزین ایده‌آل برای اکستنشن مژه است و نیاز به حداقل نگهداری دارد. بزرگ‌ترین مزیت لیفت مژه در مقایسه با اکستنشن این است که کاملاً طبیعی به نظر می‌رسد. برخی دیگر از مزایای لیفت مژه عبارت‌اند از:

مژه‌های بلندتری را ایجاد می‌کند

برخی از خانم‌ها به‌طور طبیعی مژه‌هایی رو به پایین دارند که باعث می‌شود که کوتاه‌تر به نظر برسند. لیفت مژه باعث ایجاد مژه‌هایی بلندتر و پرتر می‌شود. لیفت مژه را می‌توان برای هر نوع مژه با طول و ضخامت مختلف انجام داد، بنابراین با مژه‌های کوتاه همچنان نتایج زیبایی خواهید داشت.

 

لیفت مژه

مژه‌های طبیعی شما را زیبا می‌کند

با استفاده از میله‌های سیلیکونی و محلول‌های درجه بالا، تکنیک لیفت مژه بر روی مژه‌های طبیعی شما انجام می‌شود. طول مژه طبیعی را به سبک دلخواه و مورد انتظار شما افزایش می‌دهد. در کل این فرایند، نیازی به هیچ عنصر اضافی برای مژه‌های شما ندارد.

حتی برای مژه‌های کوتاه هم مناسب است

این دروغ است که لیفت مژه فقط برای مشتریانی مناسب است که مژه‌های بلند و پرپشتی دارند. لیفت مژه را می‌توان حتی برای مژه‌های کوتاه‌تر با استفاده از یک دستگاه کوچک طراحی‌شده برای مژه‌های کوتاه انجام داد.

فعال‌سازی سریع

انجام لیفت مژه بسیار آسان و سریع است. برای داشتن مژه‌های فر و بلند به 20 دقیقه زمان نیاز است. نگهداری از آن‌ها آسان است و لازم نیست یک روز کامل را برای این درمان صرف کنید. فقط کافی است شما در هرزمانی به هر کلینیک حرفه‌ای مراجعه کنید و لیف مژه را انجام دهید. لیفت مژه را می‌توان به‌صورت لیف مژه پرپشت برای کسانی که مژه‌های پرپشت دارند وهم لیفت مژه کم پشت برای کسانی که مژه‌های خلوت‌تری دارند انجام داد.

بهبودی سریع

بعد از 48 ساعت از عمل لیفت مژه می‌توانید از آرایش چشم و ریمل استفاده کنید. این به شما کمک می‌کند تا ظاهری زنده‌تر و چشمگیرتر داشته باشید.

جایگزین عالی برای اکستنشن مژه.

اگر نسبت به اکستنشن مژه واکنش نشان داده‌اید یا نتوانسته‌اید از نگهداری مژه‌ها پیروی کنید. لیفت مژه می‌تواند برای شما مفید باشد. این درمان شگفت‌انگیز با نگهداری کم جایگزین مناسبی است و درعین‌حال آن حس طبیعی دلپذیر را به شما می‌دهد.

نتایج ماندگارتر

لیفت مژه نتایج ماندگارتری نسبت به اکستنشن مژه ارائه می‌دهد. لیفت مژه می‌تواند حدود 8 تا 12 هفته دوام داشته باشد، درحالی‌که کاشت مژه تنها 3 تا 4 هفته دوام می‌آورد.

مژه‌های طبیعی شما را تقویت می‌کند

در لیفت مژه از هیچ‌گونه مواد شیمیایی خشن و چسب استفاده نمی‌شود. لیفت مژه و ابرو درواقع دارای اثرات مغذی است که می‌تواند به تقویت موهای مژه و ابرو شما کمک کند. درواقع بسیاری از خانم‌ها می‌گویند که مژه‌های طبیعی آن‌ها بعد از لیفت مژه بهتر رشد می‌کنند. لیفت مژه بر روی مژه‌های طبیعی شما کار می‌کند، نیازی به افزودن چیزی به مژه‌های شما نیست.

 

لیفت مژه طبیعی

مقرون‌به‌صرفه

برخلاف اکستنشن‌های گران‌قیمت، لیفت مژه قیمت پایین‌تر و عمر طولانی‌تری دارد، بنابراین به جلسات زیادی نیاز نخواهید داشت.

نگهداری کم

هیچ قانونی برای لیفت مژه اعمال نمی‌شود، مگر اینکه در 24 ساعت اول از عرق، بخار، ریمل و محصولات مبتنی بر روغن جلوگیری کنید.

آسیب کمتر

لیفت مژه نه‌تنها باعث شکستن و آسیب به مژه‌ها نمی‌شود بلکه باعث تقویت مژه‌های شما هم می‌شود.

لیفت مژه در خانه

برخی از شرکت‌ها کیت‌های لیفت مژه را در خانه می‌فروشند، اما بیشتر متخصصان توصیه می‌کنند برای این کار به سالن‌های زیبایی مراجعه کنید. زیرا برای انجام صحیح لیفت مژه، چشمان شما باید در طول عمل بسته باشند، بنابراین انجام این درمان روی خودتان می‌تواند بسیار مشکل باشد. به‌علاوه، اگر درمان خود را برای مدت طولانی ادامه دهید، ممکن است خطر آسیب رساندن به مژه‌های خود را داشته باشید.

لیفت مژه بهتر است یا لمینت؟

به‌طور قاطع نمی‌توان گفت کدام روش درمان مناسبت‌تر و بهتر است. لیفت مژه با استفاده از مواد گیاهی مژه شخص را حالت دار و ضخیم می‌کند و از هیچ موی مصنوعی استفاده نمی‌شود. درنهایت این‌یک سلیقه شخصی است و به انتخاب خود فرد بستگی دارد که کدام روش را انتخاب کند. تنها تفاوت لمینت و لیفت مژه در نوع مواد مصرفی آن‌هاست. در روش لمینت مژه علاوه بر کراتین و ویتامین از رنگ هم استفاده می‌شود و این خود یک ریمل دائمی محسوب می‌شود. در روش لیفت مژه از رنگ استفاده نمی‌شود فقط مژه‌ها به‌واسطه مواد کراتین تقویت می‌شود.

قیمت لیفت مژه

قیمت لیفت مژه بستگی به این دارد که به کدام سالن مراجعه و از چه برندی استفاده کنید، اما درمان به‌طورکلی مقرون‌به‌صرفه تر از اکستنشن مژه است. همیشه مطمئن شوید که آرتیست شما یک حرفه‌ای دارای مجوز است.

نکات لیفت مژه

نکته مهم در مورد لیفت مژه این است که روش نگهداری راحت و آسانی دارد بااین‌حال، در 24 تا 48 ساعت اول کمی مراقبت بیشتری لازم است. انجام این نکات را به شما توصیه می‌کنیم:

مژه‌هایتان را خشک نگه‌دارید

ازآنجایی‌که لیفت مژه شامل استفاده از محلول‌های تخصصی در یک ناحیه ظریف است، باید مژه‌های خود را حداقل 24 تا 48 ساعت پس از لیفت خشک نگه‌دارید. اجتناب از رطوبت کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که فرها به‌درستی در جای خود قرار می‌گیرند. این به این معنی است که از خیس شدن مژه‌های خود در حمام نیز خودداری کنید.

مراقب مژه‌هایتان باشید

 حداقل تا 48 ساعت اجازه ندهید چیزی به مژه‌های شما برسد. از هر چیزی که می‌تواند به هر طریقی مژه‌های شما را به خطر بیندازد، خودداری کنید. علاوه بر این، سعی کنید چند روز به پشت بخوابید تا مژه‌هایتان خراشیده نشود.

 استفاده از ریمل

درحالی‌که نیازی به استفاده از ریمل بعد از بلندکردن مژه برای ظاهری خیره‌کننده نیست، ممکن است همچنان بخواهید از ریمل استفاده کنید تا جلوه بیشتری به چشم‌های خود ببخشید. اگر قصد انجام این کار را دارید، فقط از ریمل بدون روغن استفاده کنید، آن‌هم پس از 48 ساعت بعد از لیفت مژه.

مراقب آلرژی‌ها باشید

 اگر بعد از لیفت مژه از آرایش چشم استفاده می‌کنید، حتماً از پاک‌کننده آرایش چشم بدون روغن نیز استفاده کنید. این کار اطمینان می‌دهد که هیچ آلرژی ایجاد نمی‌شود یا به پلک‌های شما آسیب نمی‌رساند. هنگام انتخاب پاک‌کننده آرایش چشم، از محصولاتی که پارابن دارند دوری کنید.

مژه‌های خود را حالت‌دهی کنید

 هر مویی که درمان شده باید مرتباً اصلاح شود تا نتایج حفظ شود. بعد از عمل لیفت مژه می‌توانید از یک اسانس مغذی ملایم برای محافظت و مرطوب کردن مژه‌های خود استفاده کنید. بااین‌حال، عاقلانه‌تر خواهد بود که قبل از استفاده از هرگونه نرم‌کننده روی مژه‌های تازه فر شده خود، با تکنسین زیبایی مشورت کنید.

از مواد شوینده استفاده نکنید

تا 24 ساعت بعد از لیفت مژه، مژه‌های خود را نشویید، زیرا شامپو یا نرم‌کننده روی مژه‌ها می‌تواند باعث ضعیف شدن رنگ یا بلند شدن مژه‌ها شود.

لیفت مژه چقدر دوام دارد؟

اگر فردی فوق‌العاده فعال هستید، زیاد عرق می‌کنید یا در هوای گرم زندگی می‌کنید، ممکن است که لیفت مژه شما کمی سریع‌تر محو شود. البته لیفت مژه دائمی نیست اثرات باگذشت زمان محو می‌شوند و پس از چند هفته، ممکن است دوباره به ریمل زدن برسید؛ بنابراین مانند هر چیز دیگری، واقعاً بستگی به این دارد که چقدر از آن‌ها مراقبت می‌کنید. اگر دستورالعمل‌های ارائه‌شده توسط تکنسین خود را دنبال کنید، ممکن است 6 تا 8 هفته دوام داشته باشند. علاوه بر این لیفت مژه به‌سرعت رشد مژه‌های شما هم‌بستگی دارد به‌طورکلی. نتایج لیفت مژه حدود شش تا هشت هفته ماندگاری دارد. البته همه این‌ها به نحوه مراقبت از مژه‌هایتان بستگی دارد.

لیفت مژه چه عوارضی دارد؟

لیفت مژه عموماً برای اکثر افراد بی‌خطر است. وقتی این روش به‌درستی انجام شود، نسبتاً ایمن است. اگر مواد شیمیایی چسبنده برای مدت طولانی روی مژه‌ها باشد، می‌تواند منجر به شکستگی یا آسیب به مژه‌ها شود و گاهی اوقات، با رنگ کردن، رنگ مورداستفاده در صورت تماس با پوست می‌تواند منجر به حساسیت یا تحریک مستقیم شود. همچنین اگر درمان بیش‌ازحد طولانی باقی بماند یا به‌طور نادرست اعمال شود، ممکن است با مژه‌های ناهموار و چروکیده مواجه شوید. بااینکه لیفت مژه معمولاً جز روش‌های ایمن است، اما همیشه باید توسط یک متخصص انجام شود.

چه امتیازی به این مقاله می‌دهید؟

در انتظار ثبت رای

جمعه, 25 فروردین 1402
تصویر توسعه دهنده
توسعه دهنده
مدیر سیستم

پست های مشابه

دیدگاه و پرسش

برای ارسال دیدگاه لازم است وارد شده یا ثبت‌نام کنید

ورود یا ثبت‌نام

در حال دریافت نظرات از سرور، لطفا منتظر بمانید

هنوز دیدگاهی ثبت‌نشده
3 مقاله اخیر

3 مقاله اخیر از این قسمت برای شما در دسترس است

مقالات پربازدید

مقالات پربازدید را از این قسمت میتوانید ببینید

متن دلخواه جهت نمایش در پاپ آپ در این قسمت قرار می گیرد